tack för en jättemysig jul kära syster!
Hej! Tack för trevligt sällskap på stan idag, jag har klistrat in bilder i albumet hela kvällen men ändå bara kommit till den andra veckan i Ellas liv...kram Johanna & Ellawww.ellalily.blogg.se
Skicka en kommentar
2 kommentarer:
tack för en jättemysig jul kära syster!
Hej! Tack för trevligt sällskap på stan idag, jag har klistrat in bilder i albumet hela kvällen men ändå bara kommit till den andra veckan i Ellas liv...
kram Johanna & Ella
www.ellalily.blogg.se
Skicka en kommentar