Det här med tänder var ingen höjdare tyckte Freja. Särskilt inte att få tre på samma gång! Ömt och kliande tandkött samt en dunderförkylning med hög feber har gjort Freja trött och sliten...Nu mår hon dock bättre igen och vi börjar känna igen vår lilla solstråle!

Två av tre tänder med på samma kort, inte illa!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar